Welcome to our website !

K-Cut Marmara Forum

By 12:48 ,

Marmara Forum'a aylar önce gitmiştim ve de gittiğime gideceğime pişman olmuştum. Yeni açıldığı zamanlardı. Gidenler bilir oldukça geniş ve ferah bir AVM aslında fakat inanılmaz bir kalabalık vardı. İnanılmaz derken gerçekten inanılmazı kastediyorum. Ürkünç ve korkunçtu aynı zamanda. Bu kötü tecrübemin ardından uzun süre adım atmadım oraya. Ta ki geçtiğimiz pazara kadar. bir süre önce tutan Berliner krizimi hatırlarsınız. Berliner bulamayınca doughnutla yetinmeye karar vermiştim. Krispy Kreme'de ilk istikametti. Pazara kadar gidecek vakit bulamadığım için o mutlu sona da ulaşamamıştım ve hala ulaşamadım. Çünkü gittiğimde gördüm ki Krispy Kreme kapanmış. Evren bana bir mesaj yolluyor sanırım. Üzgünüm evrencim ama bu konuda benimle inatlaşmasan iyi edersin. O doughnut bir gün benim olacak.

Neyse bu sefer korktuğum gibi bir kalabalıkla karşılaşmadım ve rahat rahat dolandım. Dolandığım yetmedi bir de Carrefour'u keşfedeyim dedim. Şimdiye kadar gördüğüm en en en büyük Carrefour. Ucu bucağı yok. Saatlerce dolan dolan kaybol o derece. İşte kendimi kaybetmiş gezinirken Kırıktarak'ın bu enteresan olayını keşfettim. Saç bakım ve cihazlarının oraya bu yuvarlağı konumlandırmışlar. Çok pratik. Fiyatlar da gayet makul Kırıktarak'tan beklenmeyecek şekilde. Üstelik ekspress olarak yapılabilecek diğer güzellik işlemlerini de yapıyorlar. Fikir çok hoşuma gitti. Ben de bu ekspress kuaförü sizinle paylaşayım istedim. Hiç ummadığınız bir anda ihtiyacınız olabilir. :) Aklınızda olsun.

K-CUT

K-CUT. Fiyat listesini de bu fotoğrafta görebilirsiniz.



You Might Also Like

5 yorum

  1. bloğun harika zeynepciğim , kesinlikle bir konsepti var =) izlemedim tabiki...
    banada beklerim
    sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki hemen takibe aldım seni. Son postundaki halat bileklikler olan resime bayıldım bu arada :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. thank you for your lovely comment and for following me :) i think i should start posting in english too :)

    YanıtlaSil
  4. ben hala gidemedim ama en kısa zamanda gidip gezmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. yine de mümkünse haftaiçi git derim ben :) nolur nolmaz :)

    YanıtlaSil