Welcome to our website !

Hayalet Sürücü 2'yi İzledim Part 1

By 13:45

 

Pazartesi izlediğim halde ancak fırsat bulabiliyorum yazmaya. İlk film 2007'de vizyona girmişti. Üzerinden çok zaman geçti. Ne yalan söyleyeyim filmin tüm detaylarını hatılamıyorum. Favori filmlerimden olmasa da filmi beğendiğimi hatırlıyorum. 17 Şubat'ta vizyona girecek devam filmi, ilk filme göre daha fazla karikatürize geldi bana. Bu kötü bir şey değil tabii ki. Nicolas Cage, yakın zamana kadar çok sevdiğim bir oyuncu değildi aslında. Çok komik ama sanki adam pismiş gibi geliyor bana, beni ne ilgilendiriyorsa. Ne bileyim işte itici buluyorum. Hala fikrim değişmedi çok ama amcasıyla tanıştığımdan mı nedir bir yakınlık hissetmeye başladım :P Evet o zamanlar genç ve dobişkoydum nokta

Her neyse, filmin bazı sahnelerinde Cage'in oyunculuğu bence 10 numaraydı. "Kafayı Üşüten Melek" olayına bayıldım. :) İzleyince anlarsınız. Filmde Christopher Lambert'ın oynadığını biliyordum ama kim olduğunu çözememiştim. İzlerken de tanımakta zorlandım. Filmde tüm yüzü dövmeyle kaplı birini göreceksiniz. İşte o! O kadarcıkmış rolü. Ben biraz daha izlemek isterdim kendisi. Çok severim bu Fransız arkadaşı. Johnny Whitworth'a gelince, bir sürü dizi ve filmde oynamış ama ben onu Limitless - Limit Yok filminden hatırlıyorum. Doğru planlanırsa kariyeri Hollywood'da kalıcı olabileceğini düşünüyorum. Fena bir tip de değil hani :) Idris Elba'yı en son Altın Küre'de Mini Dizi / Televizyon Filmi dalında En İyi Erkek Oyuncu heykelciğini kucaklarken gördük. Görmeye de devam edeceğiz. Nadya'yı oynayan kadın İtalyanmış. Hoş. Şeytan tarafından ele geçirilmek istenen çocuk oyuncumuzsa çok şeker. Umarım büyünce ikinci Macaulay Culkin vakası olmaz.

Hayalet Sürücü 2'nin 3D olması da bir avantaj. Son zamanlarda hep beraber 3D manyaklığına sürüklenmiş durumdayız. Film 3D değilse burun kıvırıyoruz falan. Ben filmi 3D izlemedim o yüzden 3D'si ile ilgili yorumu ancak basın gösteriminde yeniden seyrettikten sonra yapabileceğim.

Hizmette sınır tanımıyorum ve altyazılı fragmanı ekliyorum.


You Might Also Like

0 yorum