Welcome to our website !

Umutlar ve Düşler / Hopes and Dreams

By 16:44 , ,

Bir seneden fazla süren sessizlikten sonra yine buradayım. Aslında hep yazmak istedim ama elim klavyeye gitmedi, içimden gelmedi. Nedenini de anlatayım, buyurun.
En son işimi gücümü bırakıp Fransa'ya yüksek lisansa gideceğimi yazmıştım. Bilin bakalım ne oldu? Gidemedim... Kabul aldım ama gidemedim... Nedenleriyle canınızı sıkmayacağım tabii. Başlıktaki gibi umutlar ve düşlerle yaşıyoruz. Benimki de öyleydi işte umut ve düş. Ne umdum ne buldum. Hayır bunalıma girmedim. :) Ama kabul edersiniz ki can sıkıcı bir durumdu. Yıllardır dilediğim şeye kavuşmak üzereyken kaybettim. Yılların uğraşından sonra olmuyorsa demek ki bir sebebi var dedim ve gerçekten bunu kabullendim. Ama biraz zaman aldı tabii. :)
Peki bu bir senede ne yaptım? İşten de ayrılmış olduğum için huzura erdim. :) Daha önce yazmış mıydım hatırlamıyorum ama bayağı acıklı bir iş hayatım vardı beş yıla yakın. İlk altı ay kendimi yenileyerek geçirdim. Yalan yok çok iyi geldi. E tabii bunu İzmir'de yapmamın da faydası oldu. ;) Artık İstanbul'a katlanamıyorum hem de hiç. İlk altı aydan sonrası tatil hissi vermeye başladı. Güzeldi. :)) Ama yetti artık yeni bir başlangıca hazırım. Umarım hayatım da bana hazırdır. ;)

I know it's been one year since my last post. I wanted to write but I wasn't ready so now here I am. 
Well last time I wrote I was about to leave Turkey for my degree in France. Guess what? I couldn't made it... I've got the acceptance but I couldn't leave... I will past "why" part. We all live with hopes and dreams so do I. I felt so bad. I was so close to get what I really want for years but... Then I realise it wasn't meant to be and I accepted it. Sure it took some time. :)
So what did I do all year? Since I quited my job I found peace. :) I really don't remember if I wrote before but my business life was full of "pain" for almost five years. Fisrt six months all I did was refresing myself. I was in İzmir so that helped a lot, can't lie. :) I can't stand İstanbul anymore. After six months I felt like I was in vacations. It was nice. :)) But now I'm totally ready for a new start. I hope my life is also ready for me too. ;)

You Might Also Like

0 yorum