Welcome to our website !

Amiral Battı

By 12:49 ,

Amiral Battı oyunundan esinlenilmesi de ayrı bir enteresan olmuş. Hasbro'nun da katkılarıyla çekilmiş zaten film. / Isn't interesting that the movie is based on Battleship Game? Movie is produced with the association of Hasbro.
Ben bir filme gitmeye fragmanını izlediğimde ya da konusunu okuduğumda karar veririm. Çünkü herkesin filme bakış açısı ve filmden beklentisi farklıdır. Battleship'e gitmeye de fragmanını izlediğimde karar verdim. Sinema yazarlarının yazılarını okumadım açıkçası. Bugün birkaç tanesini okudum ve ne kadar farklı açılardan baktığımızı fark ettim. Battleship muhteşem bir filmdi de onlar abartıyor demeyeceğim. Ama ben çoğu kısmında gerildim ve de yüzümde bir gülümsemeyle izledim. Film tabii ki saçma mesajlar veriyordu. Hangi Amerikan filmi vermiyor Allah aşkına???? Filmin içinde beni mutlu edecek her unsur var. Hava Kuvvetleri tercihimdir gerçi ama Deniz Kuvvetleri'ne de hayır demem. :) Bunun yanında uzaylı var, aksiyon, bir nevi felaket unsuru var. Tabii ki saçmalıklar var ama ben güzel vakit geçirdim. İlla ki filmin konusunun derinliklerine dalarsak saçmalıktan başka bir şey çıkmaz. Fakat amacımız güzel vakit geçirmek değil midir?
Filmin son sahnelerine yakın çalan şarkı da ayı bir güzeldi.Dinlerken çok beğendim. Ama soundtracki biraz kurcalayınca aşağıdaki miydi emin olamadım. Bilen varsa aydınlatsın lütfen beni. :)

I decide to see a movie after watching its trailer or after reading its synopsis. Everyone has their own expectations and their own point of view. I decided to watch Battleship after watching its trailer. I didn't read any cinema critics. I seriously don't think that Battleship is extraordinary. But I liked it and disagree with them. Of course there were lots of non-sense parts. But which American movie doesn't have???? Movie content navy ( my fave would be air forces but I won't say no to navy ), action, thriller and disaster. :) I had great time watching it. 
There was a great song near the ending. But I'm not sure if the above song is that song. Please let me know if you know which song it was. :) 


You Might Also Like

5 yorum

  1. benim kocam da gidelim gidelim diye basimin etini yiyordu sonunda pes ettim gidelim dedim ama bu haftasonu gidemedik onumuzdeki haftasonuna kaldi :) bakalim biz de guzel vakit gecirecekmiyiz:)

    YanıtlaSil
  2. biz de merak ediyorduk bunu ya,eşimin ilgisini çekmiş ben de ne bu diyordum,robot mu,uzaylı mı ne
    iyi oldu anlattığınız

    YanıtlaSil
  3. @esra cem umarım geçirirsiniz çok da muhteşem beklentilerle gitmeyin tabii o zaman hayal kırıklığı olabilir :)
    @özgünün annesi umarım bir parça fikir verebilmişimdir :) çok detaylı yazmadım çünkü vizyona girdi herkes aynı şeyden bahsediyor ikinci baskı olsun istemedim.

    YanıtlaSil
  4. hmmm guzele benzıyor ızleyeceğım bu fılmı:)
    mimledim canım seni:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim canım yorumumu bıraktım sana ;)

    YanıtlaSil