Welcome to our website !

Olsam Olsam Ne Olsam

By 16:14

Çok sevgili Huyum Kurusun beni geçtiğimiz hafta mimlemişti. Kendisine teşekkürlerimi öpücüklerimi gönderiyorum. :)

Another Q&A.

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum? / What would I be if I were a food?
Hünkar Beğendi olurdum sanırım ya da içinde patlıcan ve sarımsak olan bir meze. :)Patlıcan olsun da..
I would be a food made with eggplant and garlic. :)







2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum? / Which musical instrument?
Gayda olurdum, İrlanda yeşilliklerinde çalınan.
I would be a bagpipe in İreland.

3) Araba olsam hangisi olurdum? / Which car?
Kesinlikle Hippie Beattle olurdum. Kalp Kalp Kalp Kalp. :)
I would definitly be Hippie Beattle. Heart Heart Heart Heart. :)

Hippie Beetle

 
4) Aylardan hangisi olurdum? / Which mounth?
Mayıs olurdum. Baharın o güzel renklerinin sahibi hem de güneşin ve denizin habercisi olurdum. :)
I would be May. I would have all the bright colours of spring and be the one who tells that summer time has arrvied.

5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum? / Which shoes?
Çok istesem de muhteşem bir topuklu olamazdım. Herkesin ayakları acılar içerisindeyken ben mutlu olamazdım. :) O yüzden çok severek kullandığım Onitsuka Tiger olurdum. :)
I couldn't be a gorgeous high heels when everybody suffers wearing them. :) So I would be an Onitsuka Tiger which I wear all the time. Love them so much!



6) Kıyafet olsam hangisi olurdum? / Which outfit?
Güzel desenli, rahat bir t-shirt olurdum.
I would be a t-shirt, a colourful one.

7) Renk olsam hangisi olurdum? / Which colour?
Havadan mıdır bilmem bahar renklerinden biri olurdum. :)
Maybe because of the weather I would a spring colour. :)

8) Hayvan olsam hangisi olurdum? / Which animal?
Bir kerecik olsun özgürce kanat çırpmak isterdim. O yüzden kuş olurdum.
I would fly at least one and feel free like a bird.


9) Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var? / What is writting on 137th page on your whatever you are reading?
Maurice Leblanc'ın Arsene Lupin Contre Herlock Sholmes diye bir kitabı e-kitap olarak indirdim. 137. sayfasında konuşmalar var işte karşılıklı ne diyeyim şimdi. :)
I've just started to read Maurice Leblanc's Arsene Lupin Contre Herlock Sholmes which I've downloaded as e-book. There are many dialogues in 137th page. This is all I can say. :)

Tüm blog alemi bu mimi yaptı sanırım. Yapmayan kaldıysa buyursun lütfen. :)) 

You Might Also Like

3 yorum

  1. Seu blog possui muitas informações excelentes.
    wwwsabereducar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. obrigada danilo i hope i used write word :) i would follow your blog but i don't understand portuguese not yet at least :)

    YanıtlaSil
  3. Bir mimde benden gelsin :) mimledim seni

    YanıtlaSil