Welcome to our website !

Arı Vız Vız Vız

By 12:57 , ,

Çok küçük bir kızken kahvaltı masamızdaki balın içine düşen bir arı vız vız vız hatırlıyorum. Çok küçüktüm ama dün gibi hatırlıyorum. Çok üzülmüştüm, deli gibi ağlamaya başlamıştım. Babam hem bana hem de zavallı hayvana çok üzülmüştü. Hayvancağız iyice dibe batmadan alıvermişti eline. Musluğu açıp suyu incecik akıtmaya başlamıştı. Zavallı arı kardeş ona kötülük yapılmadığını nasıl anladı da sokmadı babamı bilemiyorum. İşte insandan daha vefalı hayvancıklar hep söylüyorum. Babam baldan yapış yapış olan kanatlarını incecik akan suyda temizlemişti ve onu balkona güneşe bırakmıştı. Bir süre sonra kuruyan hayvancık uçup gitmişti. Kovanına geri dönüp bal yapmaya devam etmiştir diye umuyorum. :) 
Bunu neden anlattım diye soracak olursanız sevdiğim bir anım ayrıca konuyu bala bağlayacağım o açıdan. :) Arkadaşım İzmir'den bir bal getirmiş ki sormayın gitsin. Böyle güzel böyle lezzetli bir bal yok. Balparmak yanında solda sıfır. Eğer İzmir'deyseniz ya da birinden rica etme şansınız varsa mutlaka deneyin. Tatlıya düşkün biri değilim ama bunu kaşık kaşık yiyebilirim.

When a was a little girl I remember a bee fell in honey jar. I felt so bad and started to cry my eyes out. My dad couldn't resist my crying and also felt terrible for the bee so he took out it from the honey jar and washed it very carefully. I don't know how it understood that he wouldn't hurt him and didn't sting him. I always say I'd prefer to live with animals instead of human beings. After washing it my dad put it on the balcony. It got dry and flew away maybe back to its beehive. :)
 Why did I tell you this story? Because I love this memory and also I will connect my post to honey. :) A friend of mine brought me honey from İzmir. It's so delicious I can't resist it. I wish you can have the chance to taste it.

Gördüğünüz gibi hızla tüketiyorum. :) Üzerindeki web adresinden satış yerleriyle ilgili bilgi edinebilirsiniz. / It will be finished soon. :)
Bildiğiniz gibi Dukan diyetini uygulamaktayım. Her zaman belirttiğim gibi Simla büyük bir destekçi ve yardımcı bu konuda. Sitesinde tatlı krizine girdiğimde hemencicik yaptığım bir pancake tarifi var. Ben tabii birazcık onu değiştirip kendi versiyonumu yapıyorum. Benimki azıcık daha zararlı bir versiyon. :) Şekli ne yazık ki pek iç açıcı olmuyor ama tadı muhteşem. Eğer denemek isterseniz Simla'nın tarifine buradan ulaşabilirsiniz. Ben kakao sosu yapmıyorum. Onun yerine hazırladığım karışıma damla çikolata ekliyorum. Pişerken o minikler bir güzel eriyor tabii. Daha sonra pişirdiğim pancakelerin üzerine bu balı sürüyorum. Yanına da light sütümü alıyorum. Oh mis. :) Deneyin çok nam nam oluyor. :)

As you know I'm on Dukan Diet. Simla's blog is my favourite site for reciepe. When I starve for dessert I make one of her recipe. It's easy to make and delicious. You can check it from here but it's Turkish. It's a pancake recipe but I change it a little bit. I don't use cocoa sauce but little chocolate. After cooking I put this honey on them. I can't take pictures of them because their shape are horrible but taste good. :) You should try it. :)

You Might Also Like

0 yorum