Welcome to our website !

Bu Pazar

By 15:47 , ,

Bu postu muhteşem bir albüm eşliğinde yazıyorum (-dum. Dün gece başladığımda öyleydi en azından :)). Uzun zamandır almak istediğim Yannis Parios'un Joy Fm eşliğiyle çıkan iki CDlik albümüne bugün nihayet kavuştum. Yunanca'yı ve Yunan Müziği'ni çok seven biri olarak oldukça keyif alıyorum dinlerken. Ayrıca babişkomun da kulaklarını çınlatıyorum. :) Soğuyan havayı hissetmiyorum güzel anı ve duygularla içimi ısıtıyorum böylece.
Annemin yuvaya dönmesiyle özlem gidermekteyiz efenim bu hafta sonu. Cumartesi kendinden geçercesine yağan yağmur bizi eve hapsetmiş olsa da pazar bize kimse, hiçbir şey mani olamadı. :) Ama hava da soğuktu hani yani. O nedenle kapalı alanda olmak hiç de fena bir fikirmiş gibi gelmedi bize :) Acıkan karnımızı hafta sonu olmasının da verdiği gazla zararlı birşeylerle doyurmaya karar verdik. Capacity'de Kumpiri benim favorim arkadaşlar. Alt tarafı kumpir demeyin ya valla çok güzel. Malzemesini de bol koyuyorlar beni çok mutlu ediyorlar. :) Kullandıkları malzemeler her zaman çok taze oluyor.

I'm writing this post listening a fabulous album. (actually I was writing last night but couldn't finish it. :)) I wanted to buy it since last month. I like Greek and Greek music very much. I enjoy listening Yannis Parios. And also I remember my dad while listening. :))
My mom wasn't with me for two weeks. She arrived this friday. I missed her so much. Staurday was a rainny day so we didn't go out. But sunday we walked around, eat, eat and eat. :)

İhihih ivit hepsini yedim hiç de pişman değilim ya :) / Yeap I did eat it all and I feel so happy and not guilty. :)
Dolan dolan tabii enerji sarf ediyorsun canın tatlı istiyor. Ne yapıyorsun gidiyorsun L'Era Fresca'ya oturuyorsun. :) Ben İtalyan tarzı hazırlanan dondurmaları çok seviyorum. O nedenle burası favorim. Üstelik böyle öküzümsü boyutta yeme kapasitem olmasına rağmen midem çok kolay ekşir. Burada yediklerim bana hiç dokunmuyor, ne yazık ki. :) Ah bir de İtalya'da yediğim Nutellalı ve yeşil elmalı dondurmanın tadı damağımda. İkisi ayrı tür tabii canım bir arada düşünmeyin. :)

While you walk around you lose energy, you know. :) So you need to eat something sweet. I love Italian style ice cream. So I love L'Era Fresca. When I visited Italy I tasted ice cream with Nutella and with green apple. Noy together of course. It was very delicious I wish to have them here Turkey.
Ben neden külahta yemedim bilmiyorum ya gözüm döndü sanırım o sırada bir an önce dondurmama kavuşmaktan başka bir şey düşünemedim. Oysa ki severim kornette yemeyi. Üç top yedim; brownieli, muzlu ve Belçika çikolatasından yapılan çikolatalı. Naaam nammm nammm naaamm. Annem de mozaik pasta yanında antep fıstıklı dondurma yedi. O da güzeldi tabii azıcık ucundan tattık yani. :) / I seriously don't know why I didn't put them on a cornet. I'd prefer eat them on a cornet I think I lose myself when it comes to ice creams. I ate three ice cream balls, one with brownie, one with banana and one with Belgium chocolate. Yummmmmyy. My mom ate mosaic cake. It's served with a ball of ice cream. She loves pistachio as you see. :) Of course I did taste it. Yummyy too.
Bugünün ganimetleri bunlar. :) Mango'nun bu yüzücü atletleri çok seviyorum. Almadığım rengi yok. Çünkü çok kullanıyorum. Her sezon çıkan yeni renkleri de koleksiyonuma katıyorum. :) Çok güzel değil mi renkleri? :) Bahsettiğim albümü de görebilirsiniz. :) Diğerini annem istedi. Mustafa Ceceli Es! Es güzel parça gerçekten ama baymayalım değil mi? :) Diğer üç magneti de D&R'dan aldık. Biri annişkoma, bir babişkoma, biri de annemden bana. Ama ablişkoma bulamadım. :( I LOVE MY SIS. :) Resmi büyütürseniz yazıları okuyabilirsiniz. :) / Those what I bought today. :) I love those t-shirt by Mango. I bought in all colours since years. I ware them everyday. I added those colours to my collection today. :) Aren't thay colourful? This is the album I've been talking about Yannis Parios. Other is my mom choice. He's a Turkish singer named Mustafa Ceceli. And we bought three magnets, one for my mommy, one daddy and for myself bought by my mom. :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. The food looks delicious:) haha, paylasimlarin sayesinde kilo aliyorum

    X

    YanıtlaSil
  2. ben de böyle devam edersem kilo alıcam :) o nedenle rejimime geri döndüm bugün itibariyle:)

    YanıtlaSil
  3. o kumpırmıııııııııııııııı :) cok guzel gorunuooo
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım. benımkıne de beklerım.Sevgıler...:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ya hem de nasıl lezzetli bir kumpir :) ben seni takip ediyorum zaten :) sevgiler

    YanıtlaSil