Welcome to our website !

Değişiklik İyidir

By 17:52 , , , ,

Dışarıda çok güzel bir hava var.(dı ben yazıyı hazırlayana kadar...) Benim için güzel demek güneş demek. Tabii ben bu güzel havadan hiçbir şekilde faydalanamıyorum. Öğle yemeğine bile dışarı çıkmıyorum. Vampirim ben. Ama köken değil sonradan istemeyerek olanlardan. Hava güzel olunca pazartesi daha da çekilmez oluyor. Her pazartesi aynı isyanları yaşamaktan sıkıldım yahu. Cumaya kadar sıkıcı iş hayatına alışıyorum sonra hoop haftasonu ve yine aynı döngü. Yazıya başlamamın nedeni isyeeeeaann etmek değildi aslında ama bu saate kadar gözlerimi bilgisayardan ayıramadığım için ister istemez öyle oldu :)

Değişiklik iyidir. Tazedir, güzeldir. İnsanı mutlu eder. İşte ben de değiştikçe mutlu oluyorum. :) Cumartesi günü ani bir kararla saçlarımı iyice kısalttım. Bu yazının amacı birçok şeyi aynı anda paylaşmak. 1 - Kısacık saçlarım ve onları çok seviyorum. 2 - Dukan Diyeti bir mucize. Önceki resimlerimi paylaşmaya pek hevesli değilim. İstediğim kiloya indiğimde önce ve sonra resimlerini paylaşırım daha etkili olur :). 8 kilo vermiş halim budur işte siz düşünün. 3 - Mavi mavi masmavi ayakkabılarım. Ama 8 kilodan sonra ayağıma biraz bol geldiklerini yolda fark ettim. :) 4 - Forsa Balık.

Bundan daha kısa kestirmeye karar vermem umarım. Kendimden korktum. :) Fotoğrafta göründüğü kadar koyu değil aslında saçımı rengi. Nedense böyle çıkıyor. Ve evet boyasızım. :)

Yüzümdekiyle yaratığa benzediğimin farkındayım. :) Amacım ayakkabılarımı sizinle paylaşmak. Mavi ayakkabılarımı çok seviyorum. Bakırköy'de Angelique diye bir mağaza var. Hem kaliteli hem uygun fiyata istediğimi bulabiliyorum. Çantamı nereden aldığımı hatırlamıyorum. Eve gidince bir "edit" geçerim bu posta. :)

Fotoğrafı çekildiğimiz yer tam da İkinci Bahar'ın çekildiği yer. Çok uzun zaman oldu dizi biteli ama çok severek izlediğim dizilerden biriydi. En azında o zamanlar Türk dizileri seyredilebilir kıvamdaydı.

O akşam çok kalabalık bir gruptuk. Bizim gibi bir sürü kalabalık grup vardı. Yanlış hatırlamıyorsam üç katlı bir yer Forsa Balık. Her kat doluydu. O kadar doluluğa rağmen ikramda kusur etmediler diyebilirim. Mezeler, ara sıcaklar, ana yemek, tatlı her şey çok lezzetliydi. Çalışanlar efendi, müzik de Nevizade'den kesinlikle daha kaliteliydi. :) Kesinlikle tekrar gideceğim. Yolunuz o tarafa düşerse aklınızda bulunsun derim.


You Might Also Like

2 yorum