Welcome to our website !

R.I.P Whitney Houston

By 13:29 ,


Esas postumu yazmak için netbooku açtığımda ne yazık ki bu haberle karşılaştım. Whitney Houston, Beverly Hills'te otel odasında ölü bulunmuş. Bu kadar kokain ve alkolle yine iyi dayandı diye düşünüyorum. Üzüldüm ben. Neden derseniz o da çocukluk anılarımın bir parçasını oluşturuyordu benim çünkü. Olay yaratan Bodyguard filmi çıktığında ben sadece 8 yaşındaydım. Daha önce de yazdığım gibi sinema merakım çok gerilere dayandığı için film de soundtrack de çok ilgimi çekmişti. O kadar ki sanki şarkının sözlerini anlıyormuşum gibi I Will Always Love You'yu ağzına kadar açıp defalarca dinlerdim :) Kasetteki diğer şarkıları da tabii. Hatta ve hatta üst komşu o kadar bayılmış ki müzikten anneme; senin büyük kız bayağı aşık herhalde sabahtan akşama aynı şarkıyı dinliyor demiş :D Annem de yok küçük kız deyince kadın şaşkın şaşkın bakmış. :) Bütün bu anılarımın yanında Whitney'nin sesini çok beğenirim. Yanlış tercihler yapıp bizi sesinden mahrum etti.


You Might Also Like

0 yorum