Welcome to our website !

May the Force Be With You!

By 19:19 ,

Tabii ki de Star Wars'dan bahsediyorum! Filmin altı bölümünü de en az 10 defa izlemişimdir. Hiç bıkmadım, bıkmam, bıkmayacağım. O kadar ki telefonumun iki sesi ve mesaj sesleri bunlar :)) İlki kesinlikle favorim.


Imperial March by Star Wars on Grooveshark
Star Wars Theme by Star wars on Grooveshark
Master Yoda by Star Wars on Grooveshark
R2D2 by Star Wars on Grooveshark

Filme girerken muhteşem bir 3D şöleni beklentisiyle gitmedim. O nedenle hayal kırıklığına uğramadım. Aynısını size de tavsiye ederim. Benim için önemli olan yeniden beyaz perdede Star Wars izlemekti. Öyle çok çılgın bir 3D hissi yok filmde. Hatta gözlüğü çıkarıp bile izlemeyi başardım bazı yerlerde. Siz düşünün artık. Ama dediğim gibi filmi televizyon yerine büyük ekranda izlemenin keyfi bir başka. Aynı film ilk vizyona girdiğinde takvimler 1 Ekim 1999'u gösteriyordu. E üzerinden 13 sene geçmiş. Gidip aynı zevki bir kere daha yaşamak güzel eğer Star Wars hayranıysanız.

"ADIDAS SKYWALKER"

Hatırlarsanız 2009'un sonlarında Cnbc-e Star Wars Maratonu her hafta serinin bir filmini yayınladı. Yine aynı zamanlara denk geliyordu sanırım Adidas Star Wars Koleksiyonu'nu piyasaya sürdü. Tünel'deki Adidas'a kaç defa gittim hatırlamıyorum sırf ürünleri görebilmek için. Darth Vader'ın kocaman karton standı önünde kendime yedirip de fotoğraf çekilmediğim için çok kızıyorum şimdi kendime. :) Ama esas neden o kadar baktım baktım ama almadım hiçbirini bilemiyorum. Basiret bağlanması böyle bir şey sanırım :( Buyrun siz de biraz iç geçirin.

ADIDAS DARTH VADER
ADIDAS STAR WARS
ADIDAS SKYWALKER


YAKINDAN BAKALIM

ADIDAS DARTH VADER


YAKINDAN BAKALIM

ADIDAS STORMROOPER


YAKINDAN BAKALIM

ADIDAS SKYWALKER VS. SKYWALKER
 
ADIDAS STAR WARS

ADIDAS STORMTROOPER
 
ADIDAS MASTER YODA

BOL RESİMLİ BİR POST OLDU AMA ÇOK GÜZEL DEĞİLLER Mİ YA?

ADIDAS STAR WARS COLLECTION



You Might Also Like

0 yorum