Welcome to our website !

Sevilesi Cuma

By 18:11

İlk anlamlı postumu girerken kendimi kaybetmiş ve upuzun bir yazı yazmışım. Bu sefer haftanın bu sevilesi gününü renklendirecek birkaç resim paylaşasım var. Maksat sayfaya renk gelsin :))






Çocukken kim Susam Sokağı'nı izlememiştir ki? Kurabiye Canavarı nasıl bir isimdir ve o nasıl bir tiptir? :) Çok tatlı olmamış mı?




Yaklaşık iki aydır Dukan Diyeti'ni uyguladığım için bu yummylerden uzak durmam gerekiyor. Diyet ayrı bir post konusu onu başka zamana saklıyorum. Ama diyetin üçüncü evresine geçtiğimde yandakini kesinlikle deneyeceğim. Çileği yoğurtla kaplayıp dondurucuya atmışlar. Oldukça başarılı buldum.







Öyle sanıyorum ki cuma postuna en uygun olanı budur :) Ne yazık ki diyet sebebiyle alkolle de pek aram yok. Ama bunlar açıp açıp içeceksin o derece :) İçine gerçekte ne koyduklarını düşünerek hayallerimi yıkmak istemiyorum.






Yumurtanın katısını pek sevmem. Yiyeceksem de mümkünse sadece beyazını alayım. Ama yandakini bir kere deneyeceğim hatta yumurtadan yıldız yapacağımı iddia ediyorum. :)








Bu postu burada kesip haftanın son iş gününde kalan işlerimi bitirmek üzere aranızdan ayrılıyorum.


You Might Also Like

0 yorum